خیلی خاص فوق العاده دوست دارم

فاصله عاشقی

مترجم خوب کسی است که سکوت را ترجمه کند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

خیلی خاص فوق العاده دوست دارم

 20 مرداد هم شد یکی از اون خاطره های شیرین و خاص با تو بودن

چشماتو

نگاهتو

آرامشی رو که بهم میدی رو

                                        چطوری... فراموش کنم!!!!


نظرات شما عزیزان:

✿ றiss MaeDe ✿
ساعت2:54---12 دی 1392
,سلامممممممم نفسی

مرسی گلممم

لینکت کردم خانوم گل
پاسخ:سلام عزیزم .فدات بشم خوشحال شدم اومدی


reza
ساعت12:42---5 آذر 1392
هیچ هم سکوت ، نشانه ی رضایت نیست
شاید کسی دارد خفه می شود..
پشت یک بغض...


reza
ساعت14:21---22 آبان 1392
رفتم اما...

لحظه هایم دیگربی توسرنشد...

حالابرگشته ام

تادوباره ارام فریادبزنم...

نبودن هایت را...


reza
ساعت22:45---2 مهر 1392
کثـــــیـف ترین چاپـــــــــــلوسی...

زمانـــــی ایستـــــــ که...

مـــــردی بخـــــــــاطر طبیعی تریـــــــن نیـــــــازش...

به دوروغ به معـــــــــصومی بگوید:..

دوســـــــــــــتتــــــــــ دارمــــــــ...



دختری از جنس باران...
ساعت17:10---18 شهريور 1392
سلام اینو بخون:


البته من ننوشتما یکی برام فرستاده


ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس


http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..


ضمنا مطالب وبت عالي بود


دختری از جنس باران...
ساعت21:23---10 شهريور 1392
به سـلامتی خودمون
که دردامونو روی این دیوار مجازی می نویسیم...
به ســلامتی کسایی که
خونده نخونده دردامونو لایکـــــــــــ می زنن....
وبه سلامتی کسایی که
از دردمون خوششون میاد و
copy-pas می کنن...
عالی بود خوشحال میشم سربزنی


مریـــــــــــــم
ساعت23:35---23 مرداد 1392
سلام دخترکم

گل نازم با افتخار لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ساعت 21:0 توسط سروش،سحر